אנטי סאן

/אנטי סאן
אנטי סאן2023-01-02T13:08:12+02:00

אנטי סאן

ציפוי האנטי סאן לבתים ולמשרדים, המוצע על ידי חברת קרינה, מספק הגנה הן לבני אדם והן לרכוש.

הגורם האנושי

ציפוי האנטי סאן חוסם את קרני ה-UV, שהן הגורם הסביבתי העיקרי לסרטן העור ולהזדקנות מוקדמת של העור. בנוסף לכך, הציפוי מתפקד היטב בכל תנאי אקלים, ומונע כניסה של עד ל-80% מאנרגיית השמש לתוך המבנה.

בכך שומר הציפוי על טמפרטורת חדר נעימה גם בקיץ, ועל אחידותה ברחבי הבניין, ללא נקודות חום וקור בקרבת חלונות, במקומות פנימיים וכדומה.
כמו כן, מונע הציפוי סנוור ובוהק כתוצאה מקרני השמש, ומהווה פתרון הצללה מצוין. בזכות היתרונות הללו הופכת הסביבה לנוחה יותר, ותורמת לשביעות הרצון וליצרנות של עובדים, במיוחד כאלו היושבים בסמוך לחלון.

ציפוי האנטי סאן הופך את הזכוכית לעמידה מהרגיל ומגן עליה מפני התנפצות, דבר התורם לבטיחות השהייה בבניין ולשלוות הנפש של דייריו. הציפוי תורם גם לתחושת הפרטיות של השוהים בבניין, ובנוסף ליתרונותיו המעשיים הוא בעל נופך אסתטי ומעניק למבנה מראה אלגנטי ויפה.

 

 

רכוש ותכולה – אין כמו אנטי סאן להגנה מעולה

השילוב של קרינת UV וחום מהווה את הגורם העיקרי לכך שריהוט, שטיחים, וילונות, חפצי נוי, סחורות בתצוגות ואביזרים שונים דוהים. כיוון שציפוי המגן חוסם את מרבית אנרגיית החום ומסנן כמעט את כל הקרניים האולטרה סגולות, הוא שומר על המראה הנאה של תכולת העסק או הבית למשך תקופה ארוכה מהרגיל, ומונע את הנזקים שהיו נגרמים לה לולא ההגנה.

גם כאשר נשברת הזכוכית, מחזיקה שכבת המגן את החלקים יחדיו. הדבר תורם להרתעת שודדים המבקשים לנפץ את השמשות ולשדוד את התכולה, ולהקטנת הנזק במקרה של ניסיונות השחתה.

הציפוי מגן על הריהוט והפריטים השונים גם מפני איתני הטבע, כגון רעידות אדמה או סופות המזעזעות את החלונות ומאפשרות לגשמים ולרוחות עזות לחדור לתוך המבנה; באפשרותו להפחית אפילו את הנזקים הנגרמים כתוצאה מסופות טורנדו והוריקן. מידת ההגנה משתנה בהתאם לעובי הציפוי שהותקן, כאשר ניתן לבחור בשכבה סטנדרטית או בכזו העבה כמעט פי שמונה, ומספקת את ההגנה המקסימלית.

בנוסף לכך, תורם ציפוי האנטי סאן לחיסכון ניכר בחשמל, שכן חסימת אנרגיית החום מביאה להפחתת השימוש במזגני אוויר. התוצאה – צמצום משמעותי של העלויות.
החומר עמיד בפני שריטות וקל לתחזוקה. הצעת מחיר לציפוי השמשות בבית – חינם!

צרו עימנו קשר

WhatsApp chat
Call Now Button דילוג לתוכן